Chat offline men vi svarar inom kort


Hur kan vi hjälpa dig?

Chat offline men vi svarar inom kort

Villkor för Returvillkor/Ångerrätt

Produkter måste vara i oförändrat skick och oförstörd med originalförpackning. Annars godkänns inte returen.

För privatpersoner:

Lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer gäller. 

Du har rätt att returnera beställda felfria varor enligt distansavtalslagen utan att ange någon anledning.

Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor). Du betalar själv returfrakten.

Det är viktigt att ni, med företagspaket, returnerar varan till vår adress då vi inte har möjlighet att åka till utlämningsställen/terminaler.

Återbetalning sker via Klarna

För företag gäller köplagen.

Ingen ångerrätt gäller på specialbeställda produkter samt tryck.

Så här gör du Returanmälan/Reklamation

Logga in på ditt konto, eller skapa ett konto med samma e-post du använde vid beställningen. Leta upp din order under ”Mina beställningar” och klicka på den. Skrolla ner så finns returanmälan. Du markerar och sätter antal och skriv ev. kommentar om du vill byta, reklamera eller returnera. Vid byte ange artikelnummer och eventuell längd på produkten. Slutför anmälan. Efter du gjort den väntar du på returgodkännande och när det mailet kommit skriver du ut returslipen på ditt konto och bifogar den i försändelsen. Skicka sedan till:

Farbror Skylt

Fabriksgatan 2

365 42 Hovmantorp

Sverige

0478 303 60

New Account Register

Already have an account?
Log in instead eller Reset password